Non-Formal EDUCATION for Youth Involvement

Proiecte Finalizate

Proiectul a fost construit pe baza arborelui de nevoi facut de Echipa de Management si pe baza celor 3 obiective SMART care le-am avut. Pe baza acestora am construit scheletul de activitati:

Zilele 1-2. Au fost dedicate cunoasterii participantilor. Am facut jocuri de nume, am facut jocuri de echipa scopul fiind ca coeziunea grupului sa creasca. In a doua parte a zilei 1 am facut o Evaluare initiala si am prezentat programul E+, obiectivele proiectului si info despre YouthPass(cele 8 competente cheie). Am inteles ca toti erau motivat in a se implica in ONG-ul lor in lucru cu tinerii. Ziua 2 a fost caracterizata prin continuarea jocurilor in echipa, prezentarea organizatiilor, s-au prezentat proiecte in care au participat lucratorii, iar in finalul zilei am inceput dezbateri despre sterotipurile intalnite in organizatii/comunitatile locale.

Ziua 3 a fost dedicata prezentarii a 2 metode de ed nonformala – rezultat Diagrama Venn cu ajutorul careia tinerii pot afla mai usor nevoile tinerilor, comunitatii si ONG-urilor. Apoi a urmat sesiunea de pregatire a activitatilor de la scoala, vizita la scoala si discutii despre nevoile tinerilor(legat de activitatea la scoala).

Activitatile din ziua 4 au avut scopul de a înțelege mai bine tinerii, nevoile acestora și de a ii implica în viața proiectelor E+, în comunitate și de a-i ajuta să se dezvolte. S-a facut evaluarea intermediara – folositoare atat participantilor cat si Echipei de Management/Trainer-ului pt atingerea Obiectivelor 1-3.

Activitatile din ziua 5 au dus spre atingerea O1 si O2. Lucratorii au invatat cum sa motiveze tinerii prin metode nonformale si cum se pot folosii aceste metode de educatie nonformala in lucru cu tinerii. Apoi am mers la sooala Constantin Brancoveanu si am aplicat din metodele invatate.Lucratorii au capatat incredere in ei si au fost mai motivati.

In ziua 6 am folosit-o pentru ca lucratorii sa invete sa lucreze cu mijloacele online si media in lucrul cu tinerii. Ei au creat postere, filmulete, fly-ere, le-am dat tips-uri pentru a construe blog-uri in comunicarea social-media.

Ziua 7 a fost dedicata evaluuarii obiectivelor atinse, a competenelor tinerilor, am confirmat planul de diseminare conf Acordului de Invatare si am avut o sesiune de follow-up sesiune furctoasa prin aplicarea la termenul de 04.10.2017 a 2 noi proiecte in acelasi parteneriat.

Comunicarea intre parteneri s-a facut prin apeluri Skype, e-mail, chat facebook si prin aplicatia Asana. Am folosit si Google Docs pentru share-uirea de documente. Comunicarea partenerilor s-a facut in fiecare etapa a priectului- Etapa de pregatire, Etapa de Implementare Etapa de Evaluare si Diseminare. Comunicarea intre cei 5 parteneri a fost cheia succesului proiectului. Un plus consideram este faptul ca toti cei membrii Echipei de Management se cunosteau de la PBA ul din Italia.

 

 

1 4 3 2

22407553_1667760419941148_79622758_n 22414318_1667760493274474_775596952_n 22446782_1667760546607802_1282508238_n 22446869_1667760496607807_1840291998_n 22446932_1667760119941178_1538706476_n 22471663_1667759979941192_680607180_n 22472423_1667760106607846_2038162659_n